Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun şehir analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve rabıta alanları gibi bileğaksiyonkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların aksiyonletmeniz dâhilin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, amelî maliyette yapma zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş hakikaten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin sonuç plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök nokta şanlı rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Fen ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş proseslerini bileğaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası oldu.