Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kadim ve en hayır malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine angajmanlar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için fen dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını çıkarmak dâhilin kadir çıkarmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel dâhilerik ve alaka çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok mesleke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir istikrar tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevk ve sondaj dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, dâhilğinizi daha bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, makul bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Facebook hala dünyanın en kebir içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile destelantı tesis etmek dâhilin harika bir iz. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da tümü berenarı videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl tevzi etmek istediğinizi her devir çekmece önünde bulundurun ve buna gereğince yapılanma kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde yararlanmak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba etkili kullanıcıya malik. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma içtimai medyada olduğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa etkili hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt sağlam dâhilaziz kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar alaka çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, dâhilğiniz garaz kitlenizin amaç ve alaka düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin kadir sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kadar dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, kontrol sonuçlarında daha mualla sıralarda ve daha pıtrak görülür, dâhilğinize trafik geriışı sağlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sınırlıdır. Web dâhilğinizde hayır fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha hayır hale getirir, trafik ve devirtürme dair daha mualla skorlar sağlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yön sayfalardan organik angajmanlar görmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir angajmanya mevrut her tıklama dâhilin ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında hayaletlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve destelantı göstermesi dâhilin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.